2016. szeptember 5., hétfő

Part 16. Practise

Miután kiéltem vámpírságomat, Anaval lefeküdtünk aludni.
Reggel arra keltem, hogy ég az arcom. Az égető érzés egyre intenzívebben mart, így kipattantam az ágyból és árnyékba húzódtam.
-Szegény ártatlan vámpírlánynak még napfénygyűrűje sincsen.-mosolygott rám Damon az ajtófélfának támaszkodva.
-Ne legyél gyökér, inkább segíts.-panaszkodtam.
-Ahhoz, hogy kimozdulhass, napfénygyűrűre lesz szükséged.-jelent meg Ana is, majd felém dobott valamit. Reptében elkaptam, majd megnéztem az apró tárgyat.
-Vedd fel.-utalt Ana a gyűrűre. Amint felhúztam, bátrabban léptem ki a napfényre, és hálistennek nem perzselt már.
-Amíg aludtál, csináltattam neked egyet.-mosolygott.
-Köszönöm Ana!-rontottam neki vámpírsebességgel és megöleltem.
-Nincs mit, kislány. Most már közénk tartozol.-mondta. Lementem reggelizni, és akkor vettem tudomásul hogy délután 2 óra van.
-Már voltál suliban is?-néztem csodálkozva Anara.
-Igen. És mondtam a többieknek hogy 3ra jöjjenek el hozzám. Ideje megtudniuk.-mosolygott.
-És mi lesz ha rájuk támadok? Vagy megijednek?-kérdeztem, miközben beleszívtam az egyik véreszacskóba.
-Azért eszel most, hogy ez ne történjen meg. Ha végeztél, elmegyünk tesztelni téged.-mondta, és mosolyogva Damonra pillantott. Gyorsan befejeztem a reggelim, majd követtem Anaékat ki az erdőbe.
-Oké. Első számú lecke.-mondta, majd a kezében lévő botot felém dobta, és élesen belefúródott a vállamba.
-Auu! Ezt miért kellett?-kérdeztem.
-Ha a szívedbe ment volna, halott lennél. Figyelj oda. Simán elkaphattad volna.-mondta. Kirántottam a vállamból a botot, majd megnéztem a sebem, ami már kezdett is begyógyulni.
-Hű!-mondtam elképedve, amikor egy újabb bot szúródott a combomba.
-Koncentrálj.-mordult fel Ana. Kitéptem a botot a lábamból, és a következőt már elkaptam a kezemmel.
-Ügyes!-mosolyodott el Damon. A botdobálós lecke után az igézést tanultam.
-Hoztam neked valakit!-mondta Ana, majd egy pillanat múlva visszatért egy sráccal.-Meg fogod igézni, és iszol belőle.-utasított Ana, majd nekem lökte szerencsétlent.
-Jó, de mit mondjak?
-Például hogy ne ordítson és ne moccanjon.-mondta Damon. Összeszedtem magam, majd a fiú égszínkék szemébe mélyesztettem barna íriszeimet. 
-Ne mozogj és ne kiabálj, rendben?-kérdeztem, a fiú pedig megbabonázva bólintott.
-Szép. Most pedig igyál belőle, de tudd a mértéket. Nem segítek, ha megölöd, a te hibád.-mondta Ana. Lenyeltem a torkomban lévő gombócot, kiszabadítottam metszőfogaimat az ínyem fogságából, és a srácnak estem. Teljesen elvesztettem a kontrollt, annyival jobb volt mint a zacskós vér. Forró, friss, és finom. Tudtam, hogy meg fogom ölni, de mégsem szakadtam el tőle.
-Dorina.-hallottam meg Stiles hangját mellőlem. Észre sem vettem, hogy megérkeztek. Ellöktem magamtól az ájult fiút, majd a döbbent barátaimra néztem.
-Sziasztok!-motyogtam véres szájjal.
Miután meggyógyítottam a fiút a véremmel, Damon visszavitte oda, ahol "találta", miután kitörölte az emlékeit. Ana, én és a többiek pedig bementünk a házba. Nem mertem Stiles szemébe nézni a történtek után, és nagyon máséba se.
-Szóval ez volt a nagy bejelenteni való? Vámpírrá változtattad a barátnőmet?-ment Ananak Stiles mérgesen.
-Stiles, ez nem az ő hibája!-kiáltottam el magam.- A tette.-motyogtam.
-Tessék?-kérdeztek vissza egyszerre.
-Miután Ana meggyógyított a vérével, -A megfojtott. És a vámpírvér miatt a szervezetemben átváltoztam.-mondtam el a többieknek. Stiles még mindig tartózkodón méregetett, de nem haragudott rám. Valahogy nem azt éreztem. Szomorúság áradt belőle, de közben szeretet is. Hogy ne bírjon magától eltolni, vámpír sebességel a karjába vetettem magam. Meglepetésemre vissza ölelt, elég szorosan.
-Szeretlek.-súgta, de tökéletesen hallottam, és megnyugodtam. Azt hittem ezek után minimum szakítani akar.
-Én is szeretlek!-motyogtam, majd megcsókoltam. Miután elhúzódtam, megöleltem a többieket is.
-Örülök, hogy nem akadtatok ki. Annyira.-sandítottam nevetve Lydiára. Ő még mindig kicsit le volt sokkolva, és ijedten vizslatott.-De szerintem jobb, ha most hazamegyek.-néztem Anara.
 -Szó sem lehet róla.-mondta, én pedig kérdőn ránéztem.-Hiszen elvileg el van törve a bordád és a lábad, és be van törve a fejed. És annak az esélye is megvan, hogy rájuk támadsz.-mondta Ana.
-Majd megigézem őket. És ha nem támadtam rájuk akkor anyáékra se fogok.-mondtam, bár ebben nem voltam teljesen biztos. De nem hagytam magam befolyásolni. Haza akarok menni. Vagy legalább Stileshoz.
-Akkor legalább még ma aludj itt. Holnap hazamehetsz tőlem.
-Nem, Ana! Kénytelen vagyok megígézni őket, hiszen 2 nap alatt nem gyógyulhatok meg csak úgy. Egyszerűen muszáj. Elfeledtetem velük a balesetet.-mondtam, majd felkaptam a cuccom és Stileshoz léptem.
-Elviszel?-kérdeztem.
-Persze.-vette el tőlem a táskám.
-Sajnálom Ana!-öleltem meg.-De tényleg muszáj magam kimagyarázni. Szeretlek és köszönök mindent!-mosolyogtam.
-Nincs mit, én is szeretlek. Tessék, vacsi!-nyomott nevetve a kezembe két zacskó vért, én pedig kisuhantam a házból Stiles kocsijához.
-Nagyon csalódott vagy?-kérdeztem a hazaúton.
-Nem.....nem, dehogy hiszen nem tehetsz róla. Elfogom fogadni, csak kell egy kis idő.-mondta, miközben vezetett.
-Sajnálom.-mondtam.
-Mikor jössz suliba?-terelt.
-Szerintem csak jövőhéten. Talán anyáékkal el lehet feledtetni a balesetet, de a várossal nem. Szóval még nem tudom hogy magyarázom ki.
-Majd azt mondjuk nem te voltál a kocsival.-rántott vállat.-És amúgy se tudja sok mindenki. Nem vertük nagy dobra.-mosolyodott rám.
-Akkor okés.-sóhajtottam fel, mivel időközben megérkeztünk hozzánk.
-Bejössz velem? Nem tudom hogy végig tudom-e csinálni nélküled.-tettem a kezem a kezére. Nem nézett rám, se a szemembe.-Kiábrándultál belőlem, igaz?-kérdeztem.
-Ugyan dehogy. Csak még szoknom kell, hogy erősebb vagy nálam.-nevetett fel.
-Szeretlek, Stiles.-néztem a szemébe mosolyogva. Válaszul megcsókolt, majd kézen fogva bementünk a kertbe. Stiles kinyitotta az ajtót és bement, majd idehívta anyát. Apa nem volt itthon még szerencsére.
-Kislányom te mit keresel itt és hogyan?-kérdezte teljesen elképedve, majd kilépett a tornácra és megölelt.
-Anya, jól figyelj rám!-mondtam, majd mélyen a szemébe néztem.-A balesetem nem történt meg, csupán karamboloztam egy másik autóval, azért lett roncs a kocsi, de könnyebb sérülésekkel megúsztam.-mondtam erősen koncentrálva, ő pedig utánam ismételte a szavakat. Visszament a házba, majd mosolyogva beinvitált minket. Hál istennek erre már nem kellett megigéznem. Megkínált minket kajával, de nem kértünk semmit, csak felmentünk a szobámba.
-Vennem kell egy kis hűtőt, lakattal.-mondtam.
-Minek?
-Szerinted hol fogom tárolni a véres zacskóimat?-nevettem fel.
-Hát igézd meg őket rá, hogy hagyják figyelmen kívül vagy nem tudom.
-Nem. Így is lelki ismeret furdalásom van. Soha többé nem akarom becsapni őket.-mondtam, majd megcsörrent a telóm.
"Nahát! A csaló ribanc leakar mondani a legnagyobb hobbijáról? -A"
-Hülye kurva.-morogtam az orrom alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése