2016. október 26., szerda

Part 36. Shall we dance?

-Csak ő tud segíteni rajtad.-adott Theo kezébe egy poharat Ana, és egy kést. A kést a markába szorította és kihúzta, majd csepegtetett pár csepp vért a pohárba.
-Mehetünk most már?-kérdezte morogva. Stefan lehúzta a kevéske adagot, és szinte rögtön gyógyulni kezdett.
-Köszönjük!-mondta Ana. Mosolyogva bólintottam, majd Theoval visszamentünk a kocsihoz, de most én ültem a volánnál.
-Theo.-szóltam, mielőtt elindultunk.-Köszönöm.-mondtam, majd megöleltem, és nyomtam az arcára egy puszit. Elmosolyodott, majd a kezem a kulcsra tette, jelezve hogy minél hamarabb haza akar menni.
-Hol voltál?-kérdeztem.
-Nem tudom.-válaszolt sokára.-Szinte végig ki voltam ütve.-motyogta.
-A kért valamit érted.-mondtam én is halkan.
-Még pedig?-kérdezte Theo kíváncsian.
-Scottnak még kellett harapnia valakit. Egy civilt. Szóval van egy új vérfarkasunk.-néztem rá, kavargó érzelmekkel. Nem tudtam, senki se tudta hogy hogy álljunk ehhez az egészhez. Talán tönkretettük a srác életét, viszont az is lehet hogy tényleg megmentettük a tolószéktől és hamar elfogadja majd a helyzetet. Miközben elkalandoztam, haza is értünk.
-Maradsz?-kérdeztem, miközben a kulcsokkal babráltam.
-Ha nem gond.-nézett rám. Mosolyogva rápislantottam, majd végre sikerült bejutnunk a lakásba. Ledobtam magamról a piszkos ruháimat, és azonnal zuhanyozni mentem. Meg akartam szabadulni a mai nap mocskától. Miután Theo is lefürdött, hagytam hogy mellém feküdjön, de csak azért, mert meg kellett ezt az egészet beszélnünk.
-Miért is haraptad meg pontosan Stefant?-kérdeztem, vele szemben ülve, törökülésben.
-Szerintem tudod.
-Egyenes választ akarok.-mordultam rá.
-Kihasznált téged.-mondta, én pedig megforgattam a szemem.
-Nem használt ki. Dugtunk, ennyi volt, nem jelentett egyikünknek se semmit. Nem kellett volna bántanod, vagy akkor legalább bánts engem is, hiszen ketten voltunk ebben.-fakadtam ki.
-Téged sosem tudnálak bántani.-nézett mélyen a szemembe.
-Talán ez a baj. Valamilyen szinten kötődsz hozzám. Pedig nem kellene.
-Igazad van. Nem kellene.-fogta meg a kezem, majd simogatni kezdte.-De mi mikor játszottunk szabályosan?-hajolt közelebb, hogy megcsókoljon. Akarta, de nem engedtem tovább menni egy csóknál. Most, ma nem.
-Jó éjt, Theo!-motyogtam, miután lekapcsoltam a lámpát és elkényelmesedtem.
-Jó éjt, Dorina.-motyogta ő is, majd lassacskán elaludtunk. 

Reggel meglepő módon Theo minden hiszti nélkül felébredt és elkészült. A suliban rögtön felkerestem Scottot.
-Liam él még? Túlélte?-kérdeztem.
-Persze, jól van hálistennek.
-Most hogy Theo meggyógyította Stefant, már nincs szükség rá.
-Nem fogjuk megölni.-nézett rám haragos arccal.
-Miért nem?-kérdeztem.
-Nem ölünk meg ártatlan embereket.-mondta, majd otthagyott.
 
 Vállat rántva utána mentem a terembe, ahol már mindenki ott volt. Órák után hazamentünk Theoval és készülődni kezdtünk az esti bulira. Kíváncsi leszek, mi fog kisülni belőle, viszont én leginkább a pia és a zene miatt megyek. 
-Kész vagy már?-kérdezte Theo a szobámból.
-Pár perc, most már tényleg. 
-Lehengerlőnek kell lenned ennyi készülődés után.-morogta. Amikor kiléptem a fürdőből, elmosolyodott, majd odajött hozzám.-Sikerült.-mondta.
-Igyekeztem. Induljunk.-mondtam én is mosolyogva. Most Theo vezetett, én az anyósülésen ültem, amikor kaptam egy SMS-t.
"Aki egyszer gonosz volt, az az is marad. -A"
Értetlenül összeráncoltam a szemöldököm, de nem törődtem vele.
-Minden oké?-nézett rám Theo.
-Persze. Csak anya volt, hogy mi újság.-csúsztattam a mobilom a táskámba. Látszott rajta, hogy nem győztem meg, de nem feszegette. Anaék házánál rengeteg autó volt már, javában tartott a buli.

*Ana szemszöge*

-Srácok, akkor a következő lesz a szisztéma.-mondta Scott.-Szerintem a vérző Josh témát ejtenünk kéne, inkább valamit mást kéne kitalálni. Én arra gondoltam, hogy Ana megigézne egy lányt, hogy szúrja le valamelyikőjüket és szaladjon be a szobába. Ők, amilyen dühösek lesznek, követik majd. És akkor ott leszünk mi, a lányok pedig szórnak egy kis hegyi kőrist az ajtó elé.
-Hát elég hülyék, ha ilyen könnyen belesétálnak a csapdába.-mondta Stiles.
-Csak sikerüljön.-morogta Vani szomorúan.
-Fog.-nézett körbe Sandra optimistán. Nagyon reméljük.

*Dorina szemszöge*

Ahogy beléptünk az ajtón, megcsapott a rengeteg pia émelyítő szaga. Theoval beljebb mentünk a tömegbe, ahol rengeteg fiatal mozgott a zenére. Szinte az összes ismerős arc volt, a suliból.
-Helóka!-hallottam meg mögülem Vanit és Anat.
-Sziasztok!-fordultam meg, miközben próbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra.
-Üdvözlet az évszázad buliján. Vegyetek egy kis piát!-adta oda Vani a poharakat.
-Honnan tudjam, hogy nem tettél bele valamit?-kérdeztem gyanakvóan.
-Ma este nem akarok balhét. Nem azért hívtam össze az egész iskolát.-mosolyodott el Ana, majd tovább is lépett. Vállat rántva Theora néztem, majd beleittam a poharamba. Utána táncolni mentünk, és táncoltunk is jó sokáig. Ez is egy nagy előnye a vámpírságnak, nem fáradsz el soha. Akár egész este tudtam volna táncolni, ha nem jelenik meg egy csaj, hogy leváltson engem.
-Táncolunk?-kérdezte mosolyogva Theotól, aki bizonytalanul pislantott rám. Természetesen, azonnal ideg beteg módra kapcsoltam, és a csaj torkának ugrottam volna, amikor a hasamba szúrt egy fadarabot és elszaladt.
-Gyere!-mondtam Theonak, miután kirántottam magamból a fát, és a csaj után futottam.
-Állj!-kapta el a karomat Theo, mielőtt beléptünk volna egy sötét helyiségbe.-Ez csapda.-mondta, majd hallottam, hogy valaki felszisszen a sötétbe. Mielőtt bármit is tehettem volna, hátulról valaki belökött minket Theoval a szobába. Már épp rárontottam volna Allisonra, és Vanira, amikor észrevettem az ajtó előtt heverő ipari mennyiségű hegyikőrist.

-Ezt még megbánjátok.-mordultam rájuk, majd visszafordultam Theohoz. A villany felkapcsolódott, az ajtó viszont  bezárult mögöttünk.
-Nem azért vagyunk itt, hogy harcoljunk. Csak vissza szeretnénk kapni téged, Dorina.-pislantott rám esdeklőn Ana.
-De én nem akarok visszakapcsolni. És nem kényszeríthettek rá.-mordultam fel, miközben éreztem, hogy a fogaim előtörnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése