2016. október 19., szerda

Part 34. Naughty girl

-Nem bírsz nélkülem aludni, cica?-kérdezte mosolyogva, én pedig felnevettem.
-Jajj de elhiszed.-mondtam, majd visszamentünk a házba. Még mielőtt bármit is tettünk volna, megrezzent a mobilom.
"Mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb, ugye ribanc? -A"
A szememet forgatva (komolyan be fog állni a szemem ettől a sok forgatástól) ledobtam a telefonom az ágyamra, majd lefeküdtem.
-Én lefürdök.-ültem fel hirtelen, majd összekészítettem a fürdéshez szükséges dolgokat és bementem a zuhany alá. Az ajtót rendesen kulcsra zártam, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések. 
-Mehetsz!-léptem ki mosolyogva. A fejemre egy törölköző volt csavarva, hogy felszívja a hajamból a nedvességet. Theo rám mosolygott, mielőtt bement a fürdőbe. Elővettem a szekrényemből a matracomat, és megágyaztam rá neki a földre. Alig várom hogy lássam a fejét, biztos nagyot röhögök majd. Tévedtem. A vártnál is viccesebb fejet vágott, ami miatt én magamban nagyon nagyot nevettem.
-A földre kényszerítesz?-nézett rám kiskutya szemekkel. 
-Hát, valamelyikőnknek ott kell aludni.-motyogtam, miközben próbáltan visszafogni a nevetésem. A következő pillanatban rám vetette magát, és csikizni kezdett. 
-Theo!-sikítottam nevetve a nevét, miközben próbáltam leküzdeni magamról. Pár másodperc múlva elengedett, majd mosolyogva rám pislantott. Belenéztem mélykék szemébe, ami még a megszokottnál is jobban csillogtak. Közelebb hajolt és ajkait az enyémekre tapasztotta. Készségesen visszacsókoltam, bár tudtam hogy ez neki többet jelent, de nem nagyon érdekelt. Pár pillanat múlva elhúzódott, én pedig értetlenül néztem rá. Kajánul elvigyorodott, majd lemászott a matracra. Legszívesebben utána mentem volna, de pont ezt akarta elérni, szóval visszafogtam magam. Még pár pillanatig meredtem magam elé, majd leoltottam a lámpát és aludni tértem. 

Reggel korábban keltem, mint kellett volna, de ahelyett hogy vissza aludtam volna felkeltem és készülni kezdtem. Mivel időm volt, mint a tenger, behullámosítottam a hajamat, cicás tusvonalat húztam, és csinosan felöltöztem. Elég jó lett a végeredmény. 
-Theo, ne kezd megint.-morogtam, miközben kivettem két véreszacskót a hűtőből. Míg én elkészültem, ő épp a másik oldalára fordult. 
-Itthon foglak hagyni. Esküszöm.-morogtam, mire hisztisen felült. 
-Ezért nem lesz nekem sose csajom, állandóan hisztizik majd.-morogta, majd felállt hogy megnyújtózzon.
-Már megbocsáss de én nem hisztizek. Csak nem akarok elkésni.-nyomtam a hideg véres zacskót bosszúból a mellkasára, ami láthatóan eléggé kellemetlenül érte.-És amúgy is gonosz vagy, szóval téged ez a csaj ügy nem fenyeget.-mosolyodtam el, miközben kiültem az ablakba. Gúnyosan rám mosolygott, majd szemrebbenés nélkül kilökött rajta. A gyors reflexidőmnek köszönhetően talpra érkeztem. 
-Bunkó!-morogtam az orrom alatt, mielőtt visszaugrottam. -Hé, és ha vannak emberek az utcán? 
-És?
-Nem zuhanhatok két emelet magasat sérülés nélkül.-morogtam, bár már kezdtem elengedni a témát, hiszen nem érdekel. Amíg Theo összekapta magát (persze neki elég 10 perc ahhoz hogy lehengerlően fessen), én készítettem magamnak ebédet a sulira, majd a kocsiban ülve vártam őt.

Első órára bemenve nem tudtam nem törődni a többiek bíráló tekintetével, miközben dobolva várnak arra hogy mikor tér vissza az ő "Dorinájuk". Csak hogy ő halott. 
-Sziasztok gyerekek, kezdjük egy kis bemelegítő teszttel.-mosolygott ránk a tanárnő. Lomhán figyeltem, ahogy osztja ki a tesztlapokat, majd ahogy mellém ért, felpattantam és szorosan a torkára fontam a kezem, majd a táblához hurcoltam.
-Hmmm, miért van az hogy én nem tudtam erről a tesztről?-vakartam meg az állam gondolkozásomban, míg a tanárnő fulladozott a kezeim alatt.
-Dorina, elég.-morogta Ana.
-Még el se kezdtem.-mosolyogtam. Éles fogaimat a tanárnő nyakába mélyesztettem, de nem öltem meg teljesen. Oda dobtam a félig élettelen testét Ana padjára.
-Gyerünk Ana, adjunk az élvezeteknek.-töröltem meg a szám szélét. A többi diák mit sem gondolva, megdermedve ült a padokban.
-Ez nem te vagy.-morogta Scott is, mire kikeltem magamból.
-Ki más lenne?-kiáltottan fel, ezzel még jobban halálra rémisztve a társaságot.-A régi énem halott, ha nem tűnt volna fel.-mondtam.-Ha még egyszer megpróbáltok visszahozni, nem ő lesz az egyetlen áldozat.-morogtam, majd kirontottam a teremből, egyenesen a kocsimhoz. 
Mivel szabadidőm, mint a tenger, elmentem az egyik közeli bárba kicsit szórakozni. Rajtam kívül csak pár idősebb faszi terpeszkedett, így egyedül piálgattam a bárpultnál. 
-Hello, gyönyörűm.-hallottam meg egy hangot mögülem. A srác ismeretlen volt, max 10 évvel ha idősebb volt. Remek célpont. Miután kicsábítottam a bár mögé egy kis könnyű smárra, kicsit letéptem a fejét, mondjuk úgy. 
-Deja vu?-hallottam meg Stefan hangját.-Mintha már láttalak volna itt.-mosolygott. Én is rámosolyogtam, bár a véres fogaimmal nem mutathattam valami szép látványt. Visszamentünk a bárba, leültünk egy asztalhoz és kértünk egy egy whiskey-t. 
-Mit keres egy bárban a jó fiú szerda délben?-mosolyogtam.
-Azt amit a rossz lány.-mosolygott rám.
-Én csak bujkálok a hisztérikák elől.-legyintettem. 
-Mi történt?
-Ja, semmi különös, csak letéptem a tanárnő fejét és berágtak miatta.-rántottam meg a vállam.
-Tehát meg mindig ki vagy kapcsolva. Sokáig bírod híradóba kerülés nélkül, meglepő.-nevetett fel.
-Szerinted nem vagyok eléggé érzelemmentes vámpír?
-Nem ezt mondtam.-állt fel, majd megindult ki, én pedig mosolyogva utána kullogtam. 
-Mutasd meg hogy kell rossznak lenni.-toltam a kocsijához, majd megcsókoltam. Egy pillanatra eltolt magától, majd ő tolt a kocsijához. Kiéhezve bepattantunk és elmentünk hozzájuk, majd egy jó kis délutánon estünk túl.

Reggel számomra ismeretlen helyen ébredtem, de ahogy megláttam Stefant, megvilágosodtam. Felkaptam a pólóját és leslattyogtam az emeletről, ahol Ana és Damon reggeliztek.
-Mi a picsa?-hallottam meg Ana hangját.-Mit keresel itt?-állt le velem vitázni.
-Nézd, semmi kedvem nincs ehhez minden nap.-morogtam kelletlenül, majd a hűtőhöz léptem kis utánpótlásért.
-Nem eszel amíg nem magyarázod meg mi van veled.-kapta ki a kezemből Ana a zacskót.
-Nem is vagyok annyira éhes.-dacoltam. Ana mérgében kilyukasztotta a körmével a zacskót, így a vér kifolyt. Ujjamra csurgattam egy kicsit majd azt szopogatva visszamentem a szobába felöltözni. 
-Jó reggelt.-mondtam az éppen ébredező Stefannak.  
-Szia!-mosolygott rám nyújtózkodás közben. Miután nagyjából felöltöztem, odaléptem hozzá egy búcsúcsókért. 
-Mész is?-kérdezte mosolyogva.
-Nem látnak szívesen.-mondtam.
-Én szívesen látlak.-mondta. Lehajoltam hozzá még egy csókért, majd lementem.
-Kösz a vendéglátást, tali a suliban.-kiabáltam be Anaéknak. Visszafutottam a bárhoz a kocsimért, majd hazamentem készülni. Theo autója a házam előtt parkolt. Bekopogtam az ablakon, mivel Theo ott aludt. Összerezzent, majd kiszállt és követett be a házba.
-Hol voltál az éjjel? És úgy délután?-állt be elém, ezzel megakadályozva hogy bármit is csináljak.
-Itt-ott.-mosolyogtam, majd kikerültem és felmentem az emeletre.
-Válaszolj!-állt be elém újra.
-Theo, nincs ehhez se kedvem se időm.
-Nem érdekel.-mondta. Vettem egy mély levegőt, mielőtt válaszoltam volna. 
-Stefannal....lefeküdtünk-motyogtam, majd kikerültem és beszöktem a fürdőmbe. Tudom, hogy ez neki rosszul esik, de nem tudok mit tenni. Amikor késznek nyilvánítottam magam, kimentem hozzá, ő pedig felpattant az ágyamról.
-És jó volt?-nézett rám egy cinikus mosollyal.
-Theo, ezt nem akarom veled megbeszélni.-motyogtam.
-Okés, tehát jó volt.-morogta. A következő pillanatban már nem volt mellettem. Hallottam az autójának az indulását, majd elhúzott. Pár másodpercig még néztem az üres helyet a házunk előtt, majd megrántottam a vállam és tovább készülődtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése