2016. augusztus 13., szombat

Part 6. Ana

-Szia! Anyukád engedett be!-mosolygott rám zavartan Ana.
-Szia Ana! Miújság?-mosolyogtam rá.
-Tudod, volt egy kis balhé otthon, szóval nagyon zavarnálak ha ma éjszakára itt maradnék?
-Dehogyis Ana, örülök hogy maradsz. Mi történt otthon?
-Semmi komoly, tényleg, megoldjuk. Minden esetre ha bármilyen fura alakot vélsz felfedezni, ne invitáld be.-nézett mélyen a szemembe. Elakadt a lélegzetem és csak az járt a fejemben, amit Ana kért, majd lassan bólintottam.
-Rendben.-motyogtam.-Na és mit szeretnél csinálni? Miért nem voltál a meccsen?
-Öhm, mivel másik iskolából jöttem át, még kell pár osztályozó vizsgát tennem...-motyogta.-Na de mi volt?
-Mi nyertünk. Stiles lőtt 1 gólt, Jackson is meg még valaki, azt hiszem Trevor. Scott és David pedig 2 gólt lőttek.
-Na de ügyesek, holnap feltétlen gratulálok nekik! És mi van közted meg Stiles közt?-nézett rám egy huncut mosollyal, miközben a szobámban sétálgatott és nézegette azt.
-Jajj hát ma a meccs után.....öhmm...megcsókolt. Holnap reggel meg jött volna értem, de inkább veled megyek suliba, szóval le is mondom.
-De örülök!-mosolygott.-De nehogy le merd mondani! Én reggel amint felkelek megyek haza mert még el kell készülnöm a sulira.
-Biztos?-kérdeztem.
-Persze, ne aggódj. Filmezünk?-kérdezte mosolyogva.
-Ahha! Keress valamit a TV-ben, én addig hozok fel kaját. Kérsz valamit?
-Köszönöm nem, diétázom.-kacsintott rám.
-Hova? Annyira csinos vagy.-néztem végig rajta. De tényleg, tökéletes alakja van.
-Van még hova fejlődnöm.-helyezkedett el az ágyamon.
-Bolond vagy.-nevettem, majd lementem a konyhába kajáért. Magamnak melegszendvicset csináltam, és még kipattogtattam egy popcornt, hátha Ana mégis enni kíván. Üdítőket is készítettem, már éppen mentem volna fel az emeletre amikor csöngettek. Furán néztem az ajtóra, hogy este fél 9kor ki az akinek ennyire fontos hogy lásson.
-Ana itt van?-kérdezte egy fekete hajú férfi, gondolom Ana barátja akivel a múltkor láttuk a kocsiban.
-Öhm, nincs.-próbáltam rácsapni az ajtót, de megállította.
-Szólnál neki légy szíves?-nézett rám egy türelmetlen mosollyal.
-Ana, azt hiszem téged keresnek.-mondtam, majd hátráltam pár lépést az ajtótól.
-Istenem....menj fel Dorina elintézem.-mondta Ana dühösen, majd a sráccal együtt kimentek az utcára. Mivel nem akartam hallgatózni felmentem a szobámba, de mivel pont a szobám alatti ablaknál veszekedtek, hallottam mindent. Ana az ajtót hangosan becsapva jött vissza hozzám.
-Minden rendben? Nem tűnt valami barátságos beszélgetésnek.
-Semmi, megbántott, mindegy. Hagyjuk, nem akarok törődni vele. Kerestél filmet?-fészkelte be magát az ágyamba.
-Ahha.-motyogtam, majd elindítottam. A film végére már Ana bealudt, és miután kikapcsoltam a TV-t, én is aludni tértem.


Reggel, amikor felébredtem nagyokat pislogva vettem tudomásul hogy Ana betartotta az ígéretét, tényleg nem volt már a szobámban. Gyorsan felébredtem, hogy rendesen el tudjak készülni mire Stiles megérkezik. A hajamat behullámosítottam, a sminkemet szépen megcsináltam, és a ruhám is csinos volt. 07:30kor Stiles dudált a Jeep-pel, én pedig remegő végtagokkal mentem ki hozzá. Fogalmam sincs hogy hogy köszöntsem a tegnap este után, puszival, csókkal, vagy semmivel.
-Szia!-mosolyogtam rá amikor kinyitottam a kaput. Stiles megválaszolta a kérdésem, egy édes 'Szia!' után nyomott egy rövid csókot a számra.
-Mi újság?-kérdezte.
-Semmi különös, álmos vagyok kicsit. Ana nálam aludt az éjjel és 9 körül betoppant az őrjöngő pasija.
-Veszekedtek?
-Aha, itt az utcán.-mondtam.-És veled mi újság?
-Semmi, én se aludtam valami jól. Izgatott voltam a tegnap este történtek miatt.-mosolygott rám. Ahogy beértünk a sulihoz odamentünk a többiekhez, ahol már Ana is ott volt.
-Sziasztok!-mosolyogtam. Lydia, Allison, Ana, én és Vani kimentünk még egy kicsit a folyosóra beszélgetni a becsöngő előtt.
-Na mi volt reggel?-kérdezték izgatottan.
-Hát megcsókolt meg beszélgettünk. Kíváncsi vagyok lesz-e belőle valami komolyabb, hiszen még úgy randizni kettesben nem voltunk.-vontam vállat.
Ekkor mindannyiunk telefonja egyszerre rezdült meg. Furán összenéztünk, majd elolvastuk az SMS-eket.
-Istenem!-mondta Lydia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése